Sunday, September 28, 2008

Colours & Cookies

I've promised to upload the recipe for my chocolate pretzels, right? I'll do that in the next entry, k? ;)

And yesterday, I managed to bake one more type of cookies for Hari Raya. This time, I had chosen "colouful" as the theme. Enjoy!

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

12 Comments:

At 4:55 PM, Blogger artisticklytouch said...

really....this should be the next buss venture

tergoda weols nak rasa k

 
At 6:12 PM, Blogger ginseng4desoul said...

Mmg diva yer!!!! Fun and fabulous!!!

 
At 6:49 PM, Blogger KaSiH said...

farhad...ni leh di panggil cookies ke...kasih tgk mcm muffin je...apa2 pun mmg mengancam ok...bagus...bagus...hehe...syabas betaa....

 
At 7:49 PM, Blogger Malim said...

lip lap lip lap cookies raya uols tahun nih.... sayang nih nak makan..

 
At 3:53 PM, Anonymous rahmanraof said...

elo bro, lama tak dengar cite..ko ke buat cookies

 
At 10:36 PM, Blogger wahdi said...

Art - Huhuhu yakah? wah terus semangat nak wat buss yg uol cadagkan hehehe. mehlah dtg umah beraya ;)

Rich- Yakah? thnx!!!! *sambil kesat air mata

Kasih - Hahah syabas beta? tak habis tu kan? ni cookies kot???

Malim - kan! sampai kg anak buah iol pun sayang nak makan, depa ckp simpan dulu heheh

Rahman - alo bro! wah mmg lama tak dgr citer ko jugak ni! amacam sihat? huhu aku ler yg buat tu ;)

 
At 11:14 PM, Anonymous mr.mussel said...

uolss..iollss ada 2 ekoq zirafah tu...satu nya sejibik warna..uolss pun tau jugak yer main mende2 nie..

kita picit bwh terusss dia lentok..wat iolss ketawa sorang2 cam org giler jerr..

iolss teringin nak menjamah kuih uolss yang secomel dan se'healty' dan sediva tuannya!!!

 
At 12:12 AM, Blogger thepretender said...

Salam Aidilfitri dari benua kangaroo.. Maaf zahir batin..

p/s: cookies semue tuh cantik2.. nak makan pon sayang :P

 
At 2:26 AM, Blogger lily.lulu said...

alahai .. comeynyaa cookies tuh
nak jugakkkkkkkk !!!!
:D


Selamat Hari Raya Wahdi !!
Maaf Zahir dan Batin

Have fun and take care !
;)

 
At 11:11 PM, Blogger Beruang Madu said...

Bersempena dengan Aidil Fitri tahun 2008 ini, Abang Bear mintak maaf atas segala keterlanjuran .....kita melangkah meninggalkan ramadhan yg barakah dgn berat hatinya di samping gembira menyambut tibanya syawal yg mulia.... semoga persaudaraan kita kekal dan sentiasa dalam redha Allah.....

Ketupat diletak di atas para
Rendang diletak di bawah titi
Andai ada tersilap bahasa
Maaf dipinta menyusun jari

Adat jauh kata mengata
Adat dekat puji memuji
Andai ada tersilap kata
Maaf dipinta sepuluh jari

Sungai disusur sepanjang sehari
Dalam gelap menangkap ikan
Kami menyusun sepuluh jari
Salah dan silap harap maafkan

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf zahir dan batin dari Abang Bear

wassalam

 
At 6:46 PM, Blogger wahdi said...

Mr mussel - Haiyo kan!! sema org suka mainan tu hehe iol beli masa gi melaka tahun lepas uols!! ha nnt iols packed kuih tu kirim kat abg uols k??

 
At 6:46 PM, Blogger wahdi said...

The Pretender - Selamat ari raya too!!! i pun nak makan berkira2 hehe

 

Post a Comment

<< Home