Saturday, March 08, 2008

Green Day...

Made a short trip to Malacca in the morning, after En Arip cast his vote in Subang Jaya. Came back to KL after that, and went to a few places in Damansara to get some stuff, ending up at One Utama...

Since the opening of Pavilion, I had not been to OU! Today, I wasn't in a shopping mood, but managed to get something for myself. At the end of the day, I noticed that things I bought today were mostly green in colour! Yeah, lately, I have been in a green mood... anything green would look nice to me. Even food, if green in colour, would appear delicious! ;)

Image hosting by Imageshack.us Went to Old Town Cafe at Dataran Pahlawan with the kids...they love the ice cream toast so much!

Image hosting by Imageshack.us Sis bought this delicious kuih..yeah my "green day" has just started!

Image hosting by Imageshack.us This is what I had bought within 30 minutes of reaching OU.

And the some items in green:
Image hosting by Imageshack.us Green watch. I like it so much...

Image hosting by Imageshack.us Dark green flip-flops...

Image hosting by Imageshack.us Aussie bum in green. OPSS... Picked this up from a friend who just got back from Gold Coast.

Image hosting by Imageshack.us And I almost finished off a whole packet of green colour candies. They taste really delicious!

Image hosting by Imageshack.us And of course, coffee from a green trademarked coffeeshop. LOL!

*I don't know why I suddenly admire the colour green so much~

18 Comments:

At 12:20 AM, Blogger Chen said...

wah so much Green kaler! it's obvious you're a BN supporter!!

 
At 12:35 AM, Anonymous mr.mussel said...

uolss..uolss pilih hijau sbb uolss tau ke PAS akan menang??

 
At 9:20 AM, Anonymous Anonymous said...

Wah tetaps ada pose tangan bulu hadek2 stretbot katanya!

Uols.. meriahs swimming pool putrajaya uols...

 
At 12:31 PM, Blogger budleee said...

hmm onde2/ kuih gula melaka to start the day.. yumm....

my mum used to make the orange one made with keledek..

aussie bum? i wonder how many people reading this blog knows why men and women love aussie bum so much in the land down under? hiiksssss :p

wah back from a shopping spree..ini kalau takde shopping mood, tapi kalau shopping moood
:-o...

 
At 1:34 PM, Blogger artisticklytouch said...

green is the new pink la ni? have u listen to greenday and enrol with greenpeace?

 
At 5:05 PM, Blogger Lily.Lulu. said...

wowwwiee !! so green ....
especially the watch

;)

 
At 1:06 AM, Blogger Aziz Laikar said...

whoa... you can really shop!!

 
At 10:57 AM, Blogger kasih said...

hmm...tgk aussie bum u tu..mcm nk gelak je..;) ada gamba katun mcm suar budak kecik..kekekekekke..oppss...

 
At 3:04 PM, Blogger Z//A said...

Wahdi, best nye tgk u shopping.. tak saba nak abes blaja.. nak keje gak! pastu leh shopping mcm u hehehehe

 
At 1:05 PM, Blogger wahdi said...

Hi Chen, yeah definately!!!

 
At 1:06 PM, Blogger wahdi said...

Hi mr mussel, i pilih hijau sebab sesejuk jiwa i, lay? heheh

 
At 1:06 PM, Blogger wahdi said...

Haiyoh itu pose natural occay!

 
At 1:07 PM, Blogger wahdi said...

Hi bud, oh kuih onde2 eh nama dia? hehehe lupa, i panggil kuih buah melaka~~~ orange kaler? pakai keledek? sedap kah???

tu le kalau shopping mood kembali, habislah ~

 
At 1:08 PM, Blogger wahdi said...

Hi Art~ haha new pink katanyer, tak dengar ye uols,iols dgr lagu nasyid sajork *petir

 
At 1:08 PM, Blogger wahdi said...

Hi lily, hijau habis kan jam tu~ i like!

 
At 1:09 PM, Blogger wahdi said...

Hi kasih, hahaha suar kekanak katanyer~ jauh beribu batu ia diterbangkan tu hehehe

 
At 1:10 PM, Blogger wahdi said...

Hi zakiah, ha camtu study sungguh2,kuatkan azam untuk belajar dan lulus cemerlang *ampon fadhilah kamsah

 
At 11:33 PM, Anonymous Anonymous said...

Nice green - reminds me of St Patrick Day promoted by Guiness :)

 

Post a Comment

<< Home