Monday, February 11, 2008

Consistency is the policy :)

Everytime I go topless in public (of course at the beach or the pool), for sure there will be people asking about my abs *matilah angkat bakul sendiri!

Yes it's true, most of them asked how they too, can get amazingly flat abs? *petirrr

And just after the Cherating entries, I received a lot of e-mails regarding my abs...
Actually I didn't do much excercise on them... but I do it consistently!

I've been practising the excercise below at home before I go to sleep, and when I wake up... I always do them in 5 minute-sessions.



This is not only for the guys... the excercise can also be practiced by ladies, too! Maybe next time, I will come up with my own clips? :P

12 Comments:

At 3:52 AM, Blogger ~~ casper~~ said...

Great..pasni su blh try...
Ada x org nak puji?
hahaha...tp of courselh i xgo topless mcm u...

 
At 9:14 AM, Blogger akupunyahal said...

aku buat persistent and consistent. tapi napa tak jadik gak ek.. ker sbb makan terlebih dari exercise? huu huu...

 
At 4:13 PM, Anonymous Anonymous said...

mm..iolss xnak wat..nnt iolss dpt sixpac,iolss kene plak pose2 naturale kat blog dan kat myspace..

cukupla 2 org diva USJ.

wink!!

 
At 5:32 PM, Blogger Mr K said...

don't need to do any warm up before izzit ?

 
At 2:31 AM, Anonymous Anonymous said...

I never do exercise my entire life. I never diet. Kaki makan ada la! But I have always had this well-defined lean body, as long as I remember. No spectacular abs like Wahdis's, but the tone is definitely visible. Macam mana pulak tu? Any explanation? :)

Ha ha ha ha ha.. saya tau ini ayat paling 'kerek' dan riak. Jangan marah-marah. Just kidding! :)

 
At 8:34 AM, Blogger wahdi said...

Hi Kak sue~~ ;)
jgn tak cuba yer!

 
At 8:35 AM, Blogger wahdi said...

Hi Malim, maybe sebab lemak tu dah menebal kot? *petirrrr

Sebab bukan kejap nak dpt flat abs, ambik masa, ada perubahan kecil cuma kita tak noticed.

 
At 8:37 AM, Blogger wahdi said...

Hi MrMussel, OPSSSS
takpe yer, lg ramai diva lagi meletop! hehehe

 
At 8:39 AM, Blogger wahdi said...

Hi MrK, i selalu tak warm up, cuma wat rengangan..

 
At 8:42 AM, Blogger wahdi said...

Hi Rem,

yes u lean and fit, sebab naturally metabolisme u sgt tinggi..

tapi biasanya kalau tak excercise / workout... otot tak kuat sekadar lean shj tapi takde shape cth; v-shape etc ;)

 
At 1:53 PM, Blogger Marjerin said...

mr. wahdi..sy akan mengikut apa yang ditunjukan..baguih!!..saya target 8 month utk badan saya

 
At 9:26 AM, Blogger wahdi said...

Hi lovebleed,
lapan bulan? bagus2 sebab bulan ke 4 biasanya you dah boleh nampak hasilnya ;)

 

Post a Comment

<< Home