Friday, October 05, 2007

Busy Bee...

Spent the whole of yesterday on house cleaning and grocery-shopping... I was busy to the max yesterday! And this morning i went to a State Palace with my client... I am working on some beautification work on a freelance basis. I'll be getting the payment by next week~ sioknyer~



Image hosting by Imageshack.us


After toiling the hours, this is how my room looks like now.I haven't got the heart to upload any "before" pictures!:P. I've thrown out all previous decoration stuff.
I'll be replacing them slowly... Now I feel like I've moved into a new room ;)
I went to Aussino earlier and found a few nice bedspread, and for this month I am using this pink one, which is the 1st ever pink bedspread I ever bought! Yes, pinky bebeh~



Image hosting by Imageshack.us
Memorable bear ;)



Image hosting by Imageshack.us
Macam pindah bilik baru pulak ;)



Image hosting by Imageshack.us
This portion of the State Palace is still under renovation..



Image hosting by Imageshack.us
I am to beautify the landscape after the renovation is done...



Image hosting by Imageshack.us



O.klah guys, I am going to continue baking my cookies... Will upload the recipe and more pics soon! Stay tuned!

20 Comments:

At 4:15 PM, Anonymous Anonymous said...

Haiyor ... harus juga bedspread berbagai color pink jugak kan ... kih 3x.

Baju uolls semua dalam walkthru wardrobe ke? Takde langsung tempat baju dlm bilik.

*tah berapa bilik dlm rumah jadi walkthru wardrobe in ... larik*

TokNujum

 
At 4:24 PM, Blogger akupunyahal said...

nice interior.. simple yet elegant.. i like it.... wahdi... alamat hang mana? yang alamat u bagi kan dah tak leh nak hanto barang tuh?

 
At 4:27 PM, Blogger :: NbC :: said...

i luv ur pink bed spread.

mine is pink too..

;-)

 
At 8:02 PM, Anonymous Anonymous said...

aik..takkan bilik sebesor tu tu sorang2!!!

mana pasangannya??

Mr.mussel

 
At 9:26 PM, Blogger Unknown said...

cantiknye rumah, ur client yeh? area mana tu?

btw u sounds like "mom" - I am going to continue baking my cookies.. :P

Ok la makk.. :P

 
At 11:37 PM, Blogger wahdi said...

Hi Tok Nujum~
Yes baju2 iols semua dlm walk-in wardrobe~ sebilik aje occay bilik yg iol gunakan utk walk-in wardrobe tu~ tapi bilik tu mcm butik baju lah siap ada kabinet glass kat tgh2 utk display koleksi jam dan cufflink gituh~ ;)

 
At 11:38 PM, Blogger wahdi said...

Hi Malim~ thnx~
eh ha'ah lah, aku kan dah pindah tempat keje ek? esok aku bg alamat yg secure ek?

 
At 11:38 PM, Blogger wahdi said...

Hi Pinky~ urs pun pink kah?
samalah kita~ ;)

 
At 11:39 PM, Blogger wahdi said...

Hi Mr Mussel, tu pasanganya, si anak beruang tu kekekeke

 
At 11:40 PM, Blogger wahdi said...

Hi Hanis, umah tu kat N9, istana hinggap..

"btw u sounds like "mom" - I am going to continue baking my cookies.." hahahaha kalau mak2 ckp camtu eh? my mum tak ckp camtu pon? :P

 
At 6:28 AM, Anonymous Anonymous said...

i luv pink! ;))

ehem..... bile nk upload gmba walk-in wardrobe u tuh? ehehe. tingin gak nk tgk caner rupa bilik cam butik baju. ;)

 
At 11:02 AM, Anonymous Anonymous said...

comelnya ur room ehehe

happy baking :)

 
At 2:52 PM, Blogger Betty A. said...

wohho bedsheet berwana pink? now im thinking utk tukar my room jd theme "pink & white"..haha

u ade walk in wardrobe? nak tgk..nak tgk...!

 
At 3:09 AM, Blogger wahdi said...

Hi Mie, akan di upload nanti, tgh berselerak, kena kemas kasi cun2 dulu ;)

 
At 3:10 AM, Blogger wahdi said...

Hi Nad, thnx comel ek?
o.k utoo happy baking, banyak buat biskut ke Nad??

 
At 3:11 AM, Blogger wahdi said...

Hi Betty, tulah mimpi apa ambik kaler pink hehehe
nak tgk? tunggu i kemas dulu k? hehe

 
At 1:50 PM, Anonymous Anonymous said...

i (akan) buat 1 jenis je... yg lain2 beli from my mum ehehehe

 
At 9:07 PM, Anonymous Anonymous said...

Sungguh lebar katil uols macam boleh muat dua orang sajork..

Opsss TERRRR spekew.

 
At 10:28 PM, Blogger wahdi said...

hi nad, akan? dah buat ke? nak tgk! ;)

 
At 10:28 PM, Blogger wahdi said...

hi uols~ ittew katil queen size haruslah sentiasa muat 2 org occay~

 

Post a Comment

<< Home