Tuesday, August 28, 2007

Sheesh! Some pathetic moron out there...

Image hosting by Imageshack.us


I am completely angry at the person who used my pics and claimed that they are his. He even put them along with some nude pics... You SUCK big time! What really pisses me is that this idiot took the time to put my pics along with some nude pics he downloaded from the internet, and claimed that they are of the same person, who is himself! Pathetic!

Following that, I received a few calls from my close friends who asked that I continue to share my pics on my blog... Hmmmm.. I look at this from a positive perspective... OK, I will continue to put my self pics here, and that means, only on my blog and my space account. Only these two places!

If you find any pics of me in other web pages which the host/owner claim are his, that is total crap! Not mine! *itu kerja orang bodoh!

Since my friends keep telling me that this is my personal blog, a place for me to keep in touch with them, I have agreed to continue putting my self pics here...
However, I'll still make the police report regarding the misuse of my pics, just for my protection.

18 Comments:

At 10:37 AM, Anonymous Anonymous said...

Antara tulus dan serong.Ada pengunjung ikhlas untuk bersilatul rahmi manakala ada halimunan bermisi misteri. Yang penting perlu berhubaya dengan "stranger by the night" yang membawa angin ahmar bersama.So Di,paman doakan agar saudara sentiasa dipelihara ALlah hendaknya.

 
At 11:14 AM, Blogger :: NbC :: said...

ye gd.. teruskan.. stop kalu, bermakna u tunduk kt diorg tu...

 
At 11:17 AM, Anonymous Anonymous said...

Adakah pakcik ittew sedang ala ala mengintai kechantekan uols seperti orang di sauna dan di karaoke itteeew?

Sentiasalah! Mencik!

 
At 11:19 AM, Anonymous Anonymous said...

Hilanglah seri blog uols kalau kekurangan gambar pose pose senyum manja bermata purper itteew sambil memuncung2 bibir.

Ahhh ahhhh ahhhh!

 
At 11:38 AM, Blogger Naddy said...

mcm2 jenis org kan... suka sgt nak buat mcm2...

~naddy

 
At 12:17 PM, Blogger catz said...

bro ... i think you should put your watermark signature big enuff so that org tak leh use that pic for different purposes lah :)

 
At 10:57 PM, Blogger artisticklytouch said...

haiyooo kesiannya...eh, kendonya pakcik ittew ha ha

 
At 6:28 AM, Blogger wahdi said...

Hi Paman...
Thank you so much!

 
At 6:29 AM, Blogger wahdi said...

Hi NBC..
Kan? same thing yg my friend told me...

 
At 6:30 AM, Blogger wahdi said...

Hi anonymous...
tepat sekali, selalu di intai yer! OPSS
Kan~~ sejak2 si dia jauh nun disana,
siap ada effect ahh ahh ahh kan?!

 
At 6:31 AM, Blogger wahdi said...

Hi Naddy..
itulah..tak sangka sama sekali...macam2..

 
At 6:31 AM, Blogger wahdi said...

Hi Kak Catz..
baiklah, idea yg bagus tu~
;)

 
At 6:32 AM, Blogger wahdi said...

Hi Aristicklytouch~
ko masih kat KL ke??
kendo? aiyoyoyo *pitam!

 
At 10:01 AM, Blogger NBK466 said...

Hebat ko tuh..orang misuse pic ko...kira ko nie setaraf ARTIS M'sia ler..he.he..he..

 
At 1:43 PM, Anonymous Anonymous said...

cian you...tu la pic u itu menawan sgt...sbb tu ada yg tertawan till ke web yg tak sepatut nyer..

 
At 8:53 PM, Blogger wahdi said...

Hi BK, bukan solan hebat, den raso soal org yg tak bertanggung jawab mencuri hak org lain...eh org tu layak digelar pencuri gak kan??

 
At 8:53 PM, Blogger wahdi said...

Hi anonymous...
hehehe...takdelah menawan mana..
anyway, kena hati2 lah pasni kan bila nak letak2 gambar sendiri ni..

 
At 7:02 PM, Anonymous Anonymous said...

Tringin gak nak check-out web site mat moron tu !...

 

Post a Comment

<< Home