Tuesday, August 14, 2007

21 things I want in my lover...




Image hosting by Imageshack.us



I got tagged by artistic touch regarding 21 things I want in my lover... Hurmm I thought it would be easy to compile a list of the 21 things; I've tried to fill up the list but ended up sleeping in front of the PC!!! ;)

Hahahaha... You know why? Because I really have no idea about it!!!! The one and only I would want from my lover is that she must always remain in my sight, with a sincere heart... and from that, everything will be alright, right???

Therefore, I consider the other 20 things as a "bonus" to my lover, because I do not expect too much from her...

So the list goes like this:

21 things I want in my lover-

1-20 : "Bonus" to my lover. Never mind honey, once I like u, everything about you looks nice ;)

21: She must always remain in my sight, with a sincere heart.


Image hosting by Imageshack.us
Yea, honey... I want your heart to be as red as this rose...*matilah jiwang!, *matilah guna gambar ulang

12 Comments:

At 2:23 PM, Anonymous Anonymous said...

Kata sayang wajar di ulang ulang agar kekasih tak gusarwalang. Terus hangatkan kasih mu pada nya.

 
At 3:20 PM, Anonymous Anonymous said...

Iols konpius. Atas ada gambar abang pakai tie tapi bawah tulis she. Iols nak Panadol!

 
At 11:41 PM, Blogger wahdi said...

Hi anonymous,
Kata sayang kata terlalu diucap tanpa disusuli kesunguhan pun amat malang...

 
At 11:41 PM, Blogger wahdi said...

Hi anonymous?
Abg pakai tie? itu iols occay!!!
*perlu kah konpius bagai kan~

 
At 12:29 AM, Anonymous Anonymous said...

Correction of comment hari tu.

Girl yang buat joke bagang haritu bukannya tergoda dek 6pac itew tetapi tergoda dek dada yang bidang seperti terpapar dalam gambar hari ni ... tak payah buka baju pun dah boleh nampak ... kah 3x

*lepas ni takut kena baling dumbbell lak ... larik !!!*

TokNujum

 
At 12:11 PM, Blogger NBK466 said...

Dlm 6 pax ko tuh JIWANGZ karat jugak ekau nie rupo eh..ha.ha.ha..

 
At 1:02 PM, Anonymous Anonymous said...

Iollsss pun teruja tengok nipples dalam baju itteeeeew!

*opss matila kena kejar motor pink lepas ni*

 
At 6:00 PM, Blogger artisticklytouch said...

kaedahnyo...den ni artisticklytouch tak pun kau lotak yo art...dah macam2 namo den, den jumpo dalam blog ekau ni he he

anyway, iols rasa uols dah faham kenapa iols pun wat tag tuh macam tuh kat blog..macam takde reasonkan, nak mcam tu, macam ni, kalau sayang kau tulis macam tu untuk kau, kau boleh bagi ke? gituh!! matila emosi!

 
At 8:44 PM, Blogger wahdi said...

Hi anonymous,
bukan saje baling dumbell, tapi baling bar bell!!! hahahaha

 
At 8:44 PM, Blogger wahdi said...

Hi NBK~
Bukan den aje yg jiwang2, sedangkan awie pun nangis masa intebiu aritu :P

 
At 8:51 PM, Blogger wahdi said...

Hi anonymous~
Wah, sejak2 org tu ke surabaya,kain yg tebal pun nampak transparent kan?? OPSSS
*matilah kena campak suar senteng

 
At 8:55 PM, Blogger wahdi said...

HI artisticklytouch~

Haiyoo sorry yer uols~~~
peminat ramai, susah ingat nama sorg2 *matilah perasan

Itulah, kalau list sampai 5 pun lum tentu leh dapat semua dari lover dak??
Den betul2 mati kutu huhu

 

Post a Comment

<< Home