Saturday, July 01, 2006

My brother's Starbucks barista bears collection...

Baru aku noticed yg my bro dah lama tak beli Bear baru utk koleksi Starbucks bear dia, yg lain mcm starbucks collectibles aku tgk bertambah,esp. mug,
Aku pun suka gak curi2 belek bear Starbucks dia, comei dan fluffy aje..eiii comel2,
tapi aku tgk dah lama tak da bear yg baru... Anak buah aku lak suka collect kereta mainan F1, umur dia 5 tahun,kalau kat paper ada gambar kereta F1 pun dia akan kerat dan simpan... kecik2 dah ada hobi..bagui2...

Aku pun ingat nak start hobi collect2 lah, Aritu masa sembang2 kat opis, member aku
ramai gak yg ada hobi collect2 nih, ada yg collect Mc D punya toys , collect lighter, kumpul guitar , kumpul brg2 coca cola, collect G-string, hurmm lain mcm aje si Yazid sorg nih..hehee,
Anyway, ingat petang nanti sambil kuar minum kat starbucks nak belikan lah seko lagi Starbuck's Bear utk my Bro. Aku pun ikutkan nak kumpul byk benda yg aku suka, tapi semua tak start lagi, sure best sembang ngan Nana nanti,;) Apa yg Nana comei ni suka collect ek??
Korg ada ke hobi kumpul barang nih? kalau ada liskan kat ruangan komen bawah nih, mari kita tengok hobi sapa paling cool,:)



Image hosting by Imageshack.us
Koleksi Bear Strabucks Abg aku...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home